PROCEDURY ORAZ POLITYKA BEZPIECZŃSTWA

W HOTELU NA PODZAMCZU W TARNOWSKICH GÓRACH

(poniższe opracowanie znajduje się w każdym pokoju hotelowym i jest dostępne w recepcji)

Sznowni Państwo,

Dbając o bepieczeństwo Gości oraz Personelu, jak również naszych rodzin opracowaliśmy poniższe procedury oraz politykę bezpieczeństwa w dobie pandemii.

Będziemy wdzięczni, jeśli okażą Panstwo wyrozumiałość, a także będą współpracować z nami, aby pobyt w naszym hotelu był przyjemny, komfortowy, ale przede wszystkim bezpieczny.

Procedury, które wdrożyliśmy, powstały na podstawie wytycznych i zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO.

BEZPIECZNY HOTEL

INFORMACJE OGÓLNE

  • w hotelu obowiązuje nakaz poruszania się w maseczkach,
  • wchodząc do hotelu Gość powinien zdezynfekować dłonie (stanowisko w strefie wejścia),
  • przy ladzie recepcyjnej może przebywać tylko 1 Gość, a samej recepcji maksymalnie
    4 osoby (zachowując odległość 2m),
  • w hotelu mogą przebywać jedynie Goście zameldowani oraz personel,
  • części ogólnodostępne, tzn. siłownia, sala konferencyjna, sala klubowa, bar hotelowy są niedostępne dla Gości do odwołania,
  • sprzątanie pokoi hotelowych podczas pobytu Gości odbywa się na ich życzenie,
  • śniadania podawane są w formie śniadań kontynentalnych w sali śniadaniowej,
  • w recepcji, jeśli wyrażą Państwo takie zapotrzebowanie, dostępne są maseczki
    oraz rękawiczki nitrylowe,
  • zastrzegamy, iż możemy odmówić realizacji rezerwacji, jeśli u Gościa meldującego się
    w obiekcie zostaną zaobserwowane niepokojące objawy chorobowe,

POMIESZCZENIA WSPÓLNE

  • dezynfekcja części wspólnych, holi, korytarzy odbywa się przy użyciu atestowanych środków oraz narzędzi,
  • prowadzona jest dokładna i regularna dezynfekcja toalet publicznych na terenie obiektu,
  • w każdej toalecie publicznej na terenie hotelu, w widocznym miejscu udostępniona
    jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce,a także jak prawidłowo dezynfekować ręce,
  • długopisy, klucze do pokoi hotelowych, lada recepcyjna, stoliki dostępne w recepcji, terminal płatniczy, telefony, monitor komputera oraz inne urządzenia są regularnie
    i dokładnie dezynfekowane,
  • wietrzymy pomieszczenia wspólne aby zapewnić prawidłową cyrkulację powietrza.

POKÓJ HOTELOWY

  • pokój podczas pobytu Gościa może być sprzątany i dezynfekowany na jego wyraźną prośbę,
  • po wymeldowaniu, pokój jest dokładnie dezynfekowany oraz wietrzony conajmniej 30min., pokój jest ponownie oddawany do użytku po 24h
  • pościel oraz ręczniki są prane w 60 stopniach, z odpowiednimi do tego detergentami,
  • do odwołania, w pokojach nie będą udostępniane suszarki do włosów oraz nakrycia łóżek,
  • nasz personel sprzątający wykonuje wszelkie czynności w maseczkach oraz rękawiczkach jednorazowego użytku.

SALA ŚNIADANIOWA

  • śniadania podawane są w sali śniadaniowej przy recepcji w godzinach 7.00-10.00     
  • śniadania- do odwołania są podawane w formie kontynentalnej (pieczywo, ser, wędlina, pomidor, masło, dżem, krem orzechowy, kawa/herbata, sok/woda, na życzenie- jajecznica lub frankfuterki)
  • na sali może znajdować się jednocześnie- maksymalnie 18 osób,
  • przy jednym stoliku mogą się znajdować jedynie 2 osoby (zameldowane w jednym pokoju)
  • przed wejściem na salę należy zdezynfekować ręce,
  • stoliki po każdym Gościu są dezynfekowane,
  • personel podający śniadania zaopatrzony jest oraz zobligowany do obsługi Gościa
    w maseczce oraz rękawicach jednorazowych.

PROCEDURY ZAPOBIEGAWCZE

  • zapewniamy, iż nasz personel został przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia,
  • pracownicy zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia u siebie niepokojących objawów (złego samopoczycia, duszności, uporczywego kaszlu, gorączki) powinni zostać
    w domu i powiadomić odpowiednie służby,
  • jeśli zaobserwują Państwo u siebie, podczas pobytu w naszym obiekcie, jakiekolwiek zmiany chorobowe, które występują przy COVID-19, prosimy o kontakt z recepcją hotelu,
    a także ze służbami sanitarnymi lub medycznymi (informacje kontaktowe dostępne
    są w pokojach hotelowych oraz recepcji).

WAŻNE NUMERY TELEFONÓW

RECEPCJA HOTELU -nr 100 (dzwoniąc z pokoju hotelowego) lub tel. +48 731 961 054

NUMERY ALARMOWE – 999 lub 112

PAŃSTWOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYTOMIU
(NR CAŁODOBOWE) 609 582 303, 695 025 532, 605 745 817

Jeśli będą mieli jakieś wątpliwości, życzenia, zapytania podczas pobytu to prosimy o kontakt
z recepcją pod nr: 100 (korzystając z telefonu dostępnego w pokoju hotelowym).
Chętnie odpowiemy i udzielimy wyczerpujących informacji.